11 apr. 2010

SOL!!!

Hej! Vilken underbar dag det har varit idag... Åt frukost i lugn o ro gick ett varv med hunden. Klockan 10.00 skulle jag & min granne Anne-Marie åkte till Varnums vårmarkand!! Det var mysigt.

När jag kom hem var dax & laga lite middag, blev potatismos & köttfärslimpa med brunsås + grönsaker. MUMS....

Och en TUPPLUR efter det i hammocken ZZzzz......

Putsade sen fönstrena så att man ser ut igen :)

Grejat lite i trädgården, Krattat plockat lite löv m.m.

Nu har jag suttit en stund framför burken, Åhhh jag vet inte hur jag ska göra kollar på en Bosskut Gazelle (skärmaskin). Samvetet... kommer jag använda den???
JAAAA säger jag , men ändå vet jag inte!!!!! (det är mycket pengar)

Barnen har haft kompisar här hela dagen, så roligt att dom kan vara ute o busa .
Wilma & Ida har haft picnic vid kyrkan, melvin & Jonathan har hoppat studsmatta , busat m.m.

Alla är nöjda & Glada det gillar jag...

Kram till er alla!!! (om det nu är någon som läser/tittar på min blogg)

Inga kommentarer: