15 dec. 2010

Onsdag

Då har man jobbat.. kul vi har 30% på allt i butiken, kom o passa på och handla :) Tog en sväng till svägerskan efter jobbet o lämnade en tidig present till alice. Kikade lite i Noras rum så fint hon hade fått , mysigt Nora:)

När jag kom hem var det bara o svirra om för en promenad, tyvärr kunde inte Lena följa me mig:( men det gick bra ändå, kallt o friskt jag o moltas gick runt råslätt, pladask sa det givetvis ramlade jag tur att jag inte slog mig illa hade ju glömt mobilen hemma upp igen tjohoo det gjorde inte ont så går man som vanligt fast det värker i knät....

Sen nattade jag Wilma, Melvin sov redan när jag kom hem, vi ska upp tidigt imorgon phuu hur ska detta gå 6,45 ska dom samlas i missionkyrkan för luciafirande... oj oj oj...
Jag har lagt in lite saker på min andra blogg för försäljning. kul att det blev så bra respons på det:)

Nu sitter jag faktiskt och smuttar på PÄRONCONGAC mmm värmer så gott...

Det är så många som är DÅLIGA på ett eller annat sätt USCH säger jag bara.. En stor BAMSEKRAM till er.

Kram Pia

Inga kommentarer: