24 maj 2011

Vakna

till av att Melvin gick upp vid 5 tiden och spydde.. gick upp och skulle hjälpa han och fyyy han hade spytt ner hela toalettgolvet.... bläääää tur var så gick Jonas upp och torkade upp och gjorde fint... är så klökig själv så jag klarar inte det när det ligger "fritt" ,men ner i toan så är det inga problem.. Tack Jonas!!!

så det är VAB som gäller idag... har inte gjort så många knopp här hemma idag, vi har spelat, kollat på tv.

Jag gjort en paj till mig, mums.... så jag kan ta med mig till jobbet imorgon... Jonas får vara hemma imorgon med Melvin.. Jag bytte pass så jag jobbar till kvällen så det löser sig för alla!!! Tur att det gick och ordna det så!!!

Seg är man... kanske ska ta ett varv med dammsugaren och dammtrasan!!! gött när det är gjort.

Må gott, Kram Pia

Inga kommentarer: