30 nov. 2011

Ledig

dag idag.. det kändes väldigt skönt, varit mycket med våran bil... och nu har nog verkstanskillen börjat i fel ände på bilen så det blev fel grej bytt... urgurk vad jobbigt....(men erkänner inte det) så det blir många nollor efter på reperationer.. vi får se hur vi gör..

Ny bil, laga, Ny bil, laga.......... laga, ny bil........

Jajaja värre katastrofer har väl inträffat.....men så surt med pengarna...

Melvin åkte med en kompis hem idag efer skolan.. så "gött", jag har städat övervåningen bytt sängkläder , städat i donat.. i lugn o ro... Sen gick jag o wilma en promenad på 5,5 km härligt...

Dusch efter det o bara slappa i min ONE PICE jag inhandlade i ullared sist ;) så underbar o ha på sig,
 ME LIKE =)

Nu har mitt hjärta satt upp nya hyllor i mitt pyssel/bröt rum.... Hoppas på att det blir så bra som jag tänkt mig i huvudet... men det blir det säkert,,,


Ha det GOTT KÄRA VÄNNER

Kram PIA

Inga kommentarer: