12 dec. 2011

Det har hänt

MYCKET sen sist.... Jag har bakat både Bullar och Lussekatter... Blev lite imponerad av mig själv =) Men så smidigt vi har köpt en köksassistent så himla bra det va och ha den.. Har ju alltid knådat och knådat och knådat så jobbigt men nu kommer det bli mer bullbak framöver =)
Jag har haft ett party som heter Perfect Home.. Bjöd på mina lussekatter på partyt och mina lussekatter fick GODKÄNT =)så mycket fina saker dom hade,,,  kolla in www.perfecthome.se


I lördags var vi på åhaga julbord med show efteråt.. Mysigt.. TACK kära grananr för att ni var barnvakter..

Idag måndag den 12 dec har jag varit på Mary Kay möte. Som sag ngt som missat att jag börjat med detta så får ni gärna boka klass eller ha en facial själv kommer springades =) kolla på www.marykay.se

3 advent har sprungit förbi oss oxå

När tredje ljuset brinner,
vi juleklappar syr
och vi bakar kakor
och har ett fasligt styr



Kram Pia

Inga kommentarer: