28 mars 2012

Premiärturen

På min nya cykel den 19 mars ......blev inte som jag planerat :(
Åkte med Jonas till dalsjöfors för att cyckla hem,... 1 à etappen till slätthultsvögen gick SUPER :) så glad o cyklen var så himla lätt och enkel min nya röda cykel yipiieee,

Sen efter typ 20 meter in på den vägen händer det........ Pia cyklar omkull. Hinner tänka att huvudet ska upp!!!! Sen minns jag inget mer . Kunde inte röra mig Shit!!!!!! Hasade mig in till kanten får fäste upp haltar fram till cyklen kollar så den inte pajat för då hade jag blivit så ledsen :(

Skickar sms till Jonas ... Hjälp jag har cyklat omkull kommer inte upp... Ont som F....

Kommer hem känner att detta inte är bra ... Ringer akuten åker dit ajajajaaaaj

Röntgen visar en fraktur i armbågen :( phuuu sjukskrivning 1 månad, och nu är det sjukgymnastik varje dag..

Ta hand om er

Kram Pia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hjälp va det ser ut!
Stackars dig! Tur ändå att det inte slutade värre!

Hoppas det blir bättre snart!
Kram kattis

Jag sa...

En fraktur i armbågen :( , så jag klarade mig rätt bra :)