9 maj 2010

Bloom

Miranda & jag var på Bloom igår fredag.. Dom hade en liten tillställning .. Cafe scalino bjöd på tilltugg grillspett var supergod.. Det bjöds även på champange, cider vatten m.m. Men det fick bli cider för min del..
Modevisning, svea visade sina kläder var en del som var lite läckra om man var typ några kilon lättare :) men men det var snygga frisyrer o sminkningar som jag kikade lite extra på ...:)
Jag tog ju inte med någon kamera, så tyvärr ahr jag inga blider o visa men det var en trevlig kväll.. JO man fick välkomsgåva eller vad man nu kallar det :) Wilma blev glad när jag kom hem o visade henne vad man fick Svea scarves, jojo, block, godisar. Smycken från ngt annat företag, Presentkort från trandareds blomsteraffär. lite annat smått o gott.. så det var en trevlig överaskning. Tack Bloom för en trevlig kväll & cafe Scalino för goda grillspett!!!
Kram pia

Inga kommentarer: